FAQ
Her har vi listet opp noen av de vanlige spørsmålene.
Levering og pris
Vi leverer med Helt Hjem og/ eller Bring – pakke i postkassen, med mindre det er større pakker eller remote adresser, da går pakkene til nærmeste hentested. Normal leveringstid er 1-3 virkedager avhengig av når på døgnet du bestiller og hvor du bor. Vi tilbyr gratis frakt over 899 kr handel, og har ellers kun 69 kroner i standard fraktgebyr. Vi sender alle varene fra vårt lager i Sandes. (Leveringstiden er med forbehold om at det ikke er varer markert med ‘forhåndssalg’ eller andre uforutsette hendelser som kan oppstå)
Retur
Hos Heart of Lule har du 30 dagers returrett.
Alle pakker hos oss inneholder ferdig printede returlapper med Bring/Posten. Ta en ekstra titt i posen, dersom du ikke umiddelbart ser den.
Den må leveres inn til Posten/Post i butikk - retursted.
Dersom du ikke finner returlappen, så kan du lage din egen returlapp via Posten, gå da til vår returside her: https://lule.no/pages/retur
Bytte
Vi har gratis bytte. Ønsker du å bytte kjøpet ditt så legger du inn ny bestilling i nettbutikken og skriver det nye bestillingsnummeret inn på returskjema (Du kan benytte kode: frakt - for fri frakt ved bytting) Når vi mottar returen din så vil vi tilbakebetale beløpet på varen(e) du returnerer. Skriv til kontakt@lule.no ved spørsmål om rabatter, betalinger e.l.
Hvordan finner jeg størrelsen min?
Vi har en størrelsesveiledning under hvert produkt. De fleste varer skal være normale i størrelsen. Da kan man tenke at str 38/M, 40/L, 42/XL, 44/XXL. Det viktigste er å lese under produktet. De fleste bildene er tatt av en modell som er standard str 38/ 175 cm høy – og det er alltid størrelse M som er vist på modellene. (modellen har disse mål: hofte: 98 cm, Bryst: 92 cm)
I de tilfellene der vi har skrevet for eksempel M = 38/40 – så betyr det at man somregel kan ha 2 ulike størrelser, litt avhengig av om man liker plaggene litt løse eller mer trange.
Hvor er ordren min?
Når ordren sendes så får du en mail med sporingskode. Denne vil du normalt få 1-3 dager etter bestilling, litt avhengig av hvilken ukedag du bestiller. I enkelte tilfeller har vi hatt noen produkter med lengre leveringstid, dette vil i så fall stå markert under produktet. Dersom du er usikker på noe rundt dette, så skriv til oss på kontakt@lule.no.
Alle sporinger vil ellers fortelle deg hvor din pakke befinner seg. Merk at det kan ta opptil en dag fra du får din sporingskode, til den er aktiv.
Når får jeg min refusjon ved retur?
Det kan ta opptil 14 dager fra du sender din retur til den er registrert og behandlet hos oss. Det avhenger av hvilke dag du sender, hvor raske posten er og også hvor travelt det er hos oss. Når vi behandler din retur, så vil normalt også de ulike betalingsløsningene ha noen dagers behandlingstid, altså vipps, klarna etc. Dersom du har betalt med Klarna faktura, så kan du også logge inn i din egen klarna portal og melde ifra om retur, da blir fakturaen justert direkte. Husk at vi har 59 kroner i returomkostning, dersom det ikke gjøres et bytte.
Jeg glemte å legge inn velkomstrabatten på 15%
Vi kan korrigere dette for deg i ettertid av kjøpet. Skriv en mail til oss, så hjelper vi deg. Merk at dersom du kjøper flere produkter, så trenger vi å avvente til du har mottatt og prøvd varene, dette for at en samlerabatt vil kunne lage problemer dersom du etterpå ønsker å returnere noe av det du har kjøpt.
Har du spørsmål utover dette? Gjerne skriv til oss på kontakt@lule.no